“ALO Belediye” hattı hizmette

Muğla Belediyesi vatandaşların istek, talep, ödeme, şikayet, bilgi edinme gibi işlemlerini daha hızlı iletebilmesi için “Alo Belediye” hizmetini devreye soktu.Muğla Belediye Başkanı Dr. Osman Gürün, Muğlalılara daha kaliteli...

“ALO Belediye” hattı hizmette

Muğla Belediyesi vatandaşların istek, talep, ödeme, şikayet, bilgi edinme gibi işlemlerini daha hızlı iletebilmesi için “Alo Belediye” hizmetini devreye soktu.

Muğla Belediye Başkanı Dr. Osman Gürün, Muğlalılara daha kaliteli bir hizmet verebilmek için Belediye çalışanlarının 7/24 görevde olduklarını belirtti. Başkan Gürün, “Sosyal ve çağdaş belediyecilik anlayışı ile hemşerilerimize hizmet etmeye devam edeceğiz. Belediye hizmetlerimiz konusunda isteği, talebi, ödemesi, şikayeti olan herkes 444 48 01 numaralı “Alo Belediye” hattımızı arayabilir.” açıklamasını yaptı.

Muğla Belediyesi’nin yeni bir hizmeti olan Alo Belediye, 444 48 01 numaralı telefondan, 7 gün 24 saat vatandaşa hizmet verecek olan ekip 5 kişiden oluşuyor.

444 48 01 Alo Belediye hattını arayan vatandaşlar, istek, talep, şikayetlerinin yanı sıra, emlak vergisi, çevre temizlik vergisi, su parası gibi bazı ödemelerini bu hattan gerçekleştirebiliyor. Herhangi bir konu da istek, talep ya da şikayetini bildiren vatandaşa verilen takip numarasıyla hizmetin gerçekleşip gerçekleşmediğini web üzerinden takip edilebiliyor. Aynı zamanda çağrı merkezine bildirilen talep karşılandıktan sonra süreç ve sonuç hakkında vatandaş geri aranarak bilgilendiriliyor. 7 gün 24 saat hizmet veren Alo Belediye hattında 5 kişilik bir ekip Muğlalılara hizmet veriyor. Alo Belediye hattı ile ilgili tanıtım filmi, Muğla Belediyesi’nin yeni uygulamalarından birisi olan Muğla Belediyesi Web Tv sayfasında yayınlanmaktadır.

Bu haber toplam 157 defa okunmuştur

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.